Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013
Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013
ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΙΑΚΟΣ - ΑΟ ΓΟΡΓΟΓΥΡΙΟΥ ΚΟΖΙΑΚΑΣ : 2 - 2
Είχαμε επισημάνει δυστυχώς ότι το σημερινό παιχνίδι έκρυβε παγίδες για την ομάδα μας ! Επιβεβαιωθήκαμε με το τελικό ισόπαλο και οδυνηρό για την ομάδα μας αποτέλεσμα . Ο Κόζιακας δεν κατάφερε να νικήσει την ουραγό ομάδα του Κεφαλοβρυσιακού παραμένοντας στην 10η θέση του βαθμολογικού πίνακα έχοντας 24 βαθμούς στο ενεργητικό του, προβληματίζοντας τον κόσμο του για την συνέχεια του μαραθωνίου του πρωταθλήματος.
Το καμπανάκι είχε χτυπήσει από την προηγούμενη αγωνιστική για το συγκρότημα του Γοργογυρίου όταν η γηπεδούχος ομάδα είχε αποσπάσει επίσης ισόπαλο αποτέλεσμα εκτός έδρας με τον ΑΟ Κεφαλοβρύσου !
Η γηπεδούχος ομάδα μη έχοντας να χάσει τίποτα όντας καταδικασμένη σε υποβιβασμό τα έδωσε όλα στον βαρύ από τις βροχές των τελευταίων ημερών αγωνιστικό χώρο υποχρεώνοντας έτσι τον Κόζιακα σε αρνητικό αποτέλεσμα στην προσπάθεια που κάνει να ξεφύγει μια και καλή από την επικίνδυνη ζώνη της βαθμολογίας !
Στο αγωνιστικό κομμάτι η φιλοξενούμενη ομάδα ήταν αυτή που είχε τον έλεγχο και την κατοχή της μπάλας στα μεγαλύτερα διαστήματα του αγώνα χάνοντας σωρεία χαμένων ευκαιριών , πληρώνοντας στο τέλος αυτή την επιπολαιότητα !
Ο Κόζιακας στο πρώτο ημίχρονο ενώ βρέθηκε νωρίς πίσω στο σκορ κατάφερε και γύρισε το ματς , πηγαίνοντας στα αποδυτήρια με σκορ 1 - 2 με τέρματα που σημείωσαν οι Κωσταρέλος Σωτ. με εύστοχο χτύπημα πέναλτι και του Μπλάτσα Σωτ. με σουτ έξω από την μεγάλη περιοχή. Το δεύτερο μισό του αγώνα ήταν καταδικαστικό για το συγκρότημα του Γοργογυρίου που απώλεσε πολλές και μεγάλες ευκαιρίες για να κλειδώσει την νίκη. Έτσι επαναλήφθηκε ο άγραφος νόμος του ποδοσφαίρου όπου η τοπική ομάδα σε μια από τις ελάχιστες καλές στιγμές που είχε κατάφερε στο 85΄να ισοφαρίσει , μη αφήνοντας στον Κόζιακα περιθώρια αντίδρασης στο τέλος του αγώνα !
Με την φιλοξενούμενη ομάδα έκανε το ντεμπούτο του και η δεύτερη μεταγραφή του Ιανουαρίου ο Αντώνης Καπνίσης αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον !
Από εδώ και πέρα βέβαια δυσκολεύουν τα πράγματα για τον Κόζιακα που πρέπει να καταβάλει τεράστια προσπάθεια για να αποφύγει περιπέτειες αρχής γενομένης από το δεύτερο συνεχόμενο εκτός έδρας παιχνίδι με τον ΑΟ Κεφαλοβρύσου που κάνει την ύστατη προσπάθεια να παραμείνει στην κατηγορία !
Ο ΑΟ Γοργογυρίου παρατάχθηκε σήμερα με τους : Ζωγράφο Παν. , Κουφονίκο Δημ. , Αργυρίου Λεων. , Μπέγα Ευτ. , Καραγιώργο Ν. , Θεμελή Δημ. (Τζερεμέ Κων. ) , Ζωγράφο Μαν. , (Κωσταρέλο Κων. ), Κωσταρέλο Σωτ. , Καπνίση Αντ. , Μπλάτσα Σωτ. (Ντακούλα Κων.) , Μαράβα Αθαν.
Το καμπανάκι είχε χτυπήσει από την προηγούμενη αγωνιστική για το συγκρότημα του Γοργογυρίου όταν η γηπεδούχος ομάδα είχε αποσπάσει επίσης ισόπαλο αποτέλεσμα εκτός έδρας με τον ΑΟ Κεφαλοβρύσου !
Η γηπεδούχος ομάδα μη έχοντας να χάσει τίποτα όντας καταδικασμένη σε υποβιβασμό τα έδωσε όλα στον βαρύ από τις βροχές των τελευταίων ημερών αγωνιστικό χώρο υποχρεώνοντας έτσι τον Κόζιακα σε αρνητικό αποτέλεσμα στην προσπάθεια που κάνει να ξεφύγει μια και καλή από την επικίνδυνη ζώνη της βαθμολογίας !
Στο αγωνιστικό κομμάτι η φιλοξενούμενη ομάδα ήταν αυτή που είχε τον έλεγχο και την κατοχή της μπάλας στα μεγαλύτερα διαστήματα του αγώνα χάνοντας σωρεία χαμένων ευκαιριών , πληρώνοντας στο τέλος αυτή την επιπολαιότητα !
Ο Κόζιακας στο πρώτο ημίχρονο ενώ βρέθηκε νωρίς πίσω στο σκορ κατάφερε και γύρισε το ματς , πηγαίνοντας στα αποδυτήρια με σκορ 1 - 2 με τέρματα που σημείωσαν οι Κωσταρέλος Σωτ. με εύστοχο χτύπημα πέναλτι και του Μπλάτσα Σωτ. με σουτ έξω από την μεγάλη περιοχή. Το δεύτερο μισό του αγώνα ήταν καταδικαστικό για το συγκρότημα του Γοργογυρίου που απώλεσε πολλές και μεγάλες ευκαιρίες για να κλειδώσει την νίκη. Έτσι επαναλήφθηκε ο άγραφος νόμος του ποδοσφαίρου όπου η τοπική ομάδα σε μια από τις ελάχιστες καλές στιγμές που είχε κατάφερε στο 85΄να ισοφαρίσει , μη αφήνοντας στον Κόζιακα περιθώρια αντίδρασης στο τέλος του αγώνα !
Με την φιλοξενούμενη ομάδα έκανε το ντεμπούτο του και η δεύτερη μεταγραφή του Ιανουαρίου ο Αντώνης Καπνίσης αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον !
Από εδώ και πέρα βέβαια δυσκολεύουν τα πράγματα για τον Κόζιακα που πρέπει να καταβάλει τεράστια προσπάθεια για να αποφύγει περιπέτειες αρχής γενομένης από το δεύτερο συνεχόμενο εκτός έδρας παιχνίδι με τον ΑΟ Κεφαλοβρύσου που κάνει την ύστατη προσπάθεια να παραμείνει στην κατηγορία !
Ο ΑΟ Γοργογυρίου παρατάχθηκε σήμερα με τους : Ζωγράφο Παν. , Κουφονίκο Δημ. , Αργυρίου Λεων. , Μπέγα Ευτ. , Καραγιώργο Ν. , Θεμελή Δημ. (Τζερεμέ Κων. ) , Ζωγράφο Μαν. , (Κωσταρέλο Κων. ), Κωσταρέλο Σωτ. , Καπνίση Αντ. , Μπλάτσα Σωτ. (Ντακούλα Κων.) , Μαράβα Αθαν.
Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Α' ΓΥΡΟΥ Α1 ' ΕΠΣΤ
Με το κλείσιμο του Α' γύρου στον Β' όμιλο της Α1' ΕΠΣΤ μπορούμε να κάνουμε έναν απολογισμό για την πορεία της αγαπημένης μας ομάδας !
Έτσι λοιπόν θα βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τις επιδόσεις του ΑΟ Γοργογυρίου στο πρώτο μισό του μαραθωνίου του πρωταθλήματος. Η ομάδα από πλευράς αποτελεσμάτων παρουσιάζει μια ισορροπία έχοντας σημειώσει 6 νίκες όλες στην έδρα της , 5 ισοπαλίες οι δύο εντός έδρας και οι 3 εκτός ,και έχει ηττηθεί επίσης 6 φορές εκ των οποίων η μία εντός έδρας από τον Ασκληπιό Πιαλείας και άλλες 5 εκτός έδρας κυρίως προς το τελείωμα του γύρου με δυνατούς και έμπειρους αντιπάλους , όταν η ομάδα έδειξε σημάδια χαλαρότητας ! Απόλυτη ισορροπία έχουμε και στα τέρματα υπέρ και κατά μ΄αυτά να διαμορφώνονται στα 25 υπέρ και στα 26 κατά ! Αδύνατο σημείο φαίνεται να είναι οι εκτός έδρας κυρίως αγώνες εκεί που η ομάδα δεν έχει πετύχει ακόμη το πολυπόθητο "διπλό" !
Η ομάδα αν και νεοφώτιστη στην κατηγορία ξεκίνησε ικανοποιητικά το πρωτάθλημα και μόνο κυρίως από την 14η αγωνιστική και για τρεις αγώνες δέχθηκε τρεις αλεπάλληλες ήττες με αποτέλεσμα να κατρακυλήσει από την 5η θέση που κατείχε με το κλείσιμο του γύρου να παγιώνεται τώρα στην 10η θέση του βαθμολογικού πίνακα !
Τα περισσότερα τέρματα για την ομάδα μας έχει σημειώσει ο μόνιμος σκόρερ αποκαλούμενος και ως "φονιάς" Στηβ Δημουλάς με 14 γκολ ! Τα υπόλοιπα γκολ έχουν πετύχει οι : Σ. Κωσταρέλος (3) , Μπλάτσας Σ. (2) , Μπλάτσας Γεωρ. (2) , Τζερεμές Κων. (2) . Από ένα τέρμα σημείωσαν οι : Γκοβίνας Δημ. , Ζωγράφος Μαν.
Ο στόχος από την έναρξη του πρωταθλήματος είναι η άνετη παραμονή στην κατηγορία , η απόκτηση εμπειριών και παραστάσεων για τους νεαρούς αθλητές καθώς και η προαγωγή της ευγενούς άμιλλας και του ερασιτεχνικού ποδοσφαιρού μέσα από όλες τις δυσκολίες των καιρών που βιώνουμε !
Με το κλείσιμο του πρώτου μισού αποτελεί παρελθόν και ο ικανός τεχνικός Χρήστος Κογιάννης υποβάλλοντας την παραίτηση του προσδοκώντας έτσι να αντιστραφεί το άσχημο κλίμα που είχε δημιουργηθεί ! Το ΔΣ καλείτε τώρα να επιλέξει τον διάδοχο τεχνικό που θα αναλάβει το βαρύ φορτίο της επίτευξης των στόχων που έχει θέσει η ομάδα !
Ο φίλαθλος κόσμος παραμένει δυναμικά στο πλευρό της ομάδας στηρίζοντας τη στις επιτυχίες καθώς και στις αποτυχίες τόσο εντός όσο και εκτός έδρας ! Όλοι ευελπιστούμε σε μια ακόμη καλύτερη πορεία στον δεύτερο γύρο , άνετη παραμονή στην κατηγορία και στη δημιουργία των προυποθέσεων εκείνων που θα καταστήσουν μελλοντικά τον σύλλογο πρωταγωνιστή στην κατηγορία και επάνοδο του εκεί που δικαιωματικά βάση ιστορίας ανήκει στην Α' ΕΠΣΤ !
Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013
ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΑΞ ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑΣ
![]() |
| Δυνατή μονομαχία στο κέντρο του γηπέδου |
![]() |
| Το ζέσταμα της ομάδας |
![]() |
| Αργυρίου Παναγιώτης |
![]() |
| Ο υπηρεσιακός προπονητής και παλιά "δόξα" του Κόζιακα Τσίρκας Δημήτρης |
![]() |
| Μπέγας Ευτύχιος |
![]() |
| Υποβασταζώμενος αποχωρεί από το γήπεδο ο Αχιλλέας Τσίρκας |
![]() |
| Το χαμένο πέναλτι του Σωτήρη Μπλάτσα |
![]() |
| Δίπλα στον Δ. Τσίρκα ο πρόεδρος του Κόζιακα στη Δ' Εθνική Παναγιώτης Ζωγράφος πάντα κοντά στην ομάδα |
![]() |
| Ο Σωτήρης Κωσταρέλος (δεξιά) σε μια προσπάθεια του |
![]() |
| Δυναμικό παρών από τους οπαδούς της ομάδας |
Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013
AO ΓΟΡΓΟΓΥΡΙΟΥ "ΚΟΖΙΑΚΑΣ" - ΑΓΙΑΞ ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑΣ : 1 - 0
Πιο εύκολα απ΄ότι δείχνει το τελικό σκορ ο Κόζιακας επικράτησε σήμερα της μαχητικής ομάδας του Άγιαξ Ασπροκκλησιάς με τέρματα 1 - 0 ! Το σημερινό παιχνίδι ήταν κρίσιμο για την τοπική ομάδα γιατί αφενός προερχόταν από ένα σερί τριών αρνητικών αποτελεσμάτων και αφετέρου γιατί το συγκρότημα του Γοργογυρίου βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο μετά την παραίτηση του τεχνικού Χρήστου Κογιάννη ! Έτσι στο σημερινό παιχνίδι η κατάκτηση των τριών βαθμών ήταν επιτακτική ανάγκη για την ομάδα μας , που ήθελε να απομακρυνθεί ακόμη πιο πολύ από την επικίνδυνη ζώνη του βαθμολογικού πίνακα και να ανακτήσει μέρος της χαμένης αυτοπεποίθησης και ψυχολογίας των νεαρών αθλητών κάτι που τελικά κατάφερε με το φτωχό 1 - 0 !
Χρέη προπονητή στο σημερινό αγώνα εκτέλεσε η παλιά δόξα της ομάδας και νυν γενικός αρχηγός Τσίρκας Δημήτριος. Το σκορ του αγώνα δεν συμβαδίζει με την εικόνα του γιατί ο Κόζιακας παρότι είχε πολλές απουσίες με κορυφαία αυτή του μόνιμου σκόρερ της του "φονιά" Στηβ Δημουλά λόγω τραυματισμού, ήταν αυτός που υπερείχε στον αγωνιστικό χώρο χάνοντας σωρεία ευκαιριών με αποκορύφωμα αυτή του Α΄ημιχρόνου όταν ο Σωτήρης Μπλάτσας αστόχησε σε εκτέλεση πέναλτι !
Το νικητήριο γκολ της ομάδας σημείωσε στις αρχές του Β΄ημιχρόνου ο Γιώργος Μπλάτσας με ωραία ατομική προσπάθεια ! Με την ομάδα πραγματοποίησε το ντεμπούτο του ο ένας εκ των νεοαποκτηθέντων ποδοσφαιριστών Σάκης Μαράβας δίνοντας με την απόδοση του υποσχέσεις για προσφορά σημαντικής βοήθειας στο σύλλογο του Γοργογυρίου ! Δεν υπάρχει υστερήσας στο σημερινό παιχνίδι και όλοι οι ποδοσφαιριστές τα έδωσαν όλα για την επίτευξη του στόχου της νίκης !
Όλοι στον Κόζιακα ευελπιστούν αυτή η σημαντική νίκη να ξαναφέρει τα χαμόγελα στην ομάδα , να ξεπεραστούν τα άτυχα αποτελέσματα των προηγούμενων αγωνιστικών και όλοι μαζί με την συνδρομή και καθοδήγηση του νέου τεχνικού που θα επιλέξει το ΔΣ του σωματείου να δουλέψουν σκληρά σε νέες βάσεις και με ανεβασμένη ψυχολογία για την ανάταση του ιστορικού ΑΟ Γοργογυρίου Κόζιακα !
Το καθήκον τους έκαναν και οι φίλοι της ομάδας που της συμπαραστάθηκαν σ΄αυτό τον κρίσιμο αγώνα δίνοντας για ακόμη μια φορά δυναμικό παρών στις κερκίδες του "Γοργογυρίου Αρένα" !
Η σύνθεση της ομάδας σήμερα ήταν : Αργυρίου Παν. ,Τσίρκας Αχιλ. , (Μπλάτσας Γεωρ.) , Ζωγράφος Μαν. , (Μπούκας Γιαν. ) , Καραγιώργος Νικ. , Μπέγας Ευτ. , Αργυρίου Λεων. , Θεμελής Δημ. , Τζερεμές Κων. , (Ντακούλας Δημ.) , Μαράβας Σ. , Μπλάτσας Σωτ. Κωσταρέλος Σωτ.
Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013
"ΤΕΛΙΚΟΣ" ΓΙΑ ΑΟ ΓΟΡΓΟΓΥΡΙΟΥ "ΚΟΖΙΑΚΑ"
Μεγάλο ματς για την ομάδα μας την Κυριακή κόντρα στον Άγιαξ Ασπροκκλησιάς. Ο "Κόζιακας" θέλει να βάλει τέρμα στα αρνητικά αποτελέσματα των τριών τελευταίων αγωνιστικών και να κάνει ένα νέο ξεκίνημα ξεφεύγοντας νωρίς απ΄την επικίνδυνη ζώνη του βαθμολογικού πίνακα και να θέσει νέους μεγαλύτερους στόχους στο πρωτάθλημα ! Αντίπαλος η ομάδα της Ασπροκκλησιάς που έχει ακριβώς τους ίδιους στόχους και που ήταν βασικός αντίπαλος μας τη σαιζόν 2009 - 2010 όταν η ομάδα μας έχασε εκείνη την χρονιά την κατηγορία ! Είναι κι αυτό ένα επιπλέον κίνητρο για τους ποδοσφαιριστές μας να τα δώσουν όλα στον αγωνιστικό χώρο του Γοργογυρίου ΑΡΕΝΑ !
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














